Wednesday, April 27, 2011

dunia alam sana

korang percaya tak kewujudan alam sana?
alam yang dimaksudkan ialah alam yg kita x nampak
spiritual world laa...
siapa aku sbnrnye ea?
knapa akau ada link dgn org2 yng terlibat dgn alam sana?
mungkin jodoh kot...
x atau la...
penat gak sbnrnya...
tapi aku x kesah...
kalo aku tanya ayh aku..
nnt dia cam senyum sinis jer...
aku just dapat rasakan kesinisan dia...
kekadang buat aku x tenang jer...
kekadang perasaan yang aku tau bukan dari aku aku dapat rasai...
pelik kn??
tapi, aku mmg dah pelik pun...
hiler kot...
nampak mender yg org lain x nampak
dengar mender yg orng x dengar
rasa menda yg aku tau bukan dari diri aku...
giler kot aku nih...
right now...
tgh hyper giler...
otak laju jer
tapi tapak tangan n kaki dah start sejuk...
kata akak aku mungkin gangguan dari makhluk yg dicipta dari api...
ntah la...
gangguan makhluk tu pun sbbkn ak x rami kwn, ditakuti budak2
n my glare that could silence the person...
is it true?
pelik....

4 comments:

Sayko said...

dun worry, we have the same problems my friend~, 'cept mine is not that bad~~ But i feel ya~

chepazana said...

me as the one yg x nampak hapa and r total blind to this stuff x leyh nak kata hapa~hohoho.

ohohohoho, i almost ask you to an horror story installment

Sayko said...

huhu, paien pny sure lagi bnyk dari i~ And I haven't even started on my 3rd installment~ I malas~

Kaede Katsuragi Kyoko said...

trimas my dearest...
korang mmg paham aku camner
aku dah rasa cam org giler nih...
with now
i dah open the link in almost full blast
hari2 aku rase mende yang aku tau bkn dari diri aku...
kadang kengkadang rade cam kene seru jer...
huhuhuh
semangat ku semakin dipanggil...